Det där med veckodagarna är svåra grejer....

Precis som Dudley kan jag veckodagarna utifrån vilka program jag ska titta på då. De dagar utan program är alltid lite extra svåra, men nu har jag ju fått nåt om bakfoten ändå.

Måndag: True Blood, (Simpsons, American Dad,) Family Guy
Tisdag: Gossip Girl och House
Onsdag: Nada
Torsdag: Nada
Lördag: Det är nånting som kommer här som jag tycker om men jag är korkad nog att aldrig minnas..
Söndag: Merlin och Detroit Metal City

Men idag, måndag, fick jag för mig att det var tisdag. Heltövertygad var jag, så jag sätter igång GG på nedladdning och inte förrän avsnittet är nere inser jag att det är det som kom förra veckan. Vilka as som inte lagt ut det nya än!
Jaha, visst ja, det kommer inte ut förrän imorgon.
Jag tar tillbaka alla fula ord?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, besatt much? XD

Tänk jag som måste klara mig utan både internet (for now) och nå program att kunna se på tv:n!!! =O

2008-11-10 @ 13:42:41
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0