Nytt jobb?

De där jobben i England låter ju helt chanslösa. De har hört av sig för att fråga efter vidare erfarenheter men när man svarat på det har de frågat vilket jobb man sökt till. Idioter.

Men nyss fick jag ett samtal från något främmande Sundsvallsnummer. En tjej från Eniros callcenter som ringde och ville snacka. Hon lät jättepositiv och sa att de skulle höra av sig igen om det blev aktuellt med en intervju. Hoppas hoppas hoppas! Jag vet att jag sagt aldrig mer callcenters, men då har jag ju menat de som tränger sig på folk, inte de som hjälper. Men comhem går bort eftersom de hjälper men samtidigt försöker pracka på folk.
Jag vill ha något att göra igen! Jag hoppas verkligen att de hör av sig om en intervju. Håll tumarna för mig?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller alltid tummarna för dig gumman, hoppas det går bra! <3

2008-11-21 @ 15:22:13
URL: http://emeylie..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0