Nyvaken

Ja så blev det. Bara för att jag hade så omåttligt tråkigt så somnade jag efter duschen och sov igenom middagen. Smidigt värre.
Ute på köksbänken ligger mängder av frukt och grönsaker, hur gott det än luktar från bordet så ser det verkligen mer inbjudande med alla de där färgerna istället för kött och god sås... Just nu är jag inte hungrig så vi får väl se vad det blir, men jag hoppas verkligen att jag får vara den som äter upp mest av alla goda färger på bänken!
Fick sista lönebeskedet ever från IB idag, 2155 kommer in imorgon och för en gångs skull hade jag faktiskt något alls kvar på kontot. Tänk, jag kanske äntligen har växt upp!
Snart borde Jens vara klar, jag har för mig att han sa klockan 8... True Blood väntar på hans dator!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, ja, har man tråkigt så vad gör man? XD

Ooh, va gottigt med frukt och grönsaker! ;)

2008-11-28 @ 15:32:40
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, har man tråkigt så vad gör man? XD

Oooh, gottigt med frukt och grönsaker ^^

2008-11-28 @ 15:33:27
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0