Planering är A och O

Det är vad jag har fått höra från upplysta och framgångsrika människor.

Min dagsplanering när jag kom hem såg ut så här:

Gå på toa
Gå och lägga mig igen
Frukost
Duscha
Kolla alla bloggar på bloggkoll
Gå på promenad eller gå ut och söka jobb
Gå hem till Jens

Det jag har gjort idag sen jag kom hem vid 7 är:
Gå på toa
Gå och lägga mig
Bli väckt av telefonen
Ringa upp Kix som hann lägga på precis när jag svarat
Prata läääänge med Kix samtidigt som jag äter frukost och börjar gå igenom bloggkoll
Fastna på MSN

Vid det här laget hade jag tänkt befinna mig på en spontan arbetsintervju eller långt borta i tjottahejti. Inte i min säng utan ett skyddande lager deo under armarna och smutsigt hår.
Det kanske är därför jag inte är lika framgångsrik som de som följer sina planer?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, det är faktiskt jävligt svårt att följa sina planer, även fast man gjort upp en fin liten lista! XD

Jag är glad att du finns vid msn nu iallafall, när jag faktiskt sitter vid internet jag också ^^

2008-11-10 @ 13:24:08
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0