Puppetmaster

På något sätt har mitt sexliv nu hamnat i händerna på dockor. Jag tror det grundade sig i att jag och Susanne gick och citerade Team America och på så sätt fick höra att Jens aldrig har sett den filmen. Han har alltså missat den bästa sexscenen genom tiderna.
Fråga mig inte hur men helt plötsligt hade jag skämtat om att jag skulle sexvägra tills han sett filmen och bara sådär antog han utmaningen. WTF?! När blev jag så korkad att jag var villig att offra mitt sexliv över en jävla film???

Team America - Fuck Yeah har nu blivit Team America - No Fuck.
Inte bra.


Kommentarer
Postat av: tistlen

Svar: Åh tack, det gläder mig storligen att du tycker den är fin.

Javisst, mirakelUsväng är nog min räddning. Det finns sådana eller hur? Tänk om, så makalöst det skulle vara. Jag väntar på min.



Men vilken filmsnutt! Tur att jag åtminstone hade ljudet avstängt. Kunde kanske blivigt riktigt illa mardrömmar annars.

2008-11-19 @ 00:05:40
URL: http://tistlens.devote.se
Postat av: Emelie

Wahahhaaha!!! XD

Ja, den dagen du offrar ditt sexliv över en film då kommer jag ta dig till en läkare eller nått, för då är det något fel på dig! XP Då kommer jag misstänka att en alien tagit över din kropp eller något ;P

Alla aliens, håll er borta från Elisabeth, she's my friend and I love her and I wanna keep her! Så det så ;P <3

2008-11-21 @ 15:19:20
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0