Stackars Jens, vad har han gett sig in i?

Studsboll var ordet.
I torsdags ställde jag till med en så jobbig scen att han tog ledigt under fredagen för att försöka blidka mig. (Det avr iallafall så jag tolkade det?)
Och idag har jag tillbringat dagen med att, tillsammans med Camilla, städa hela hans lägenhet för att göra honom glad.

Jag måste vara den absolut jobbigaste flickvän man kan hitta, vilken tur att han hittills verkar kunna förlåta det.
Trots att jag lämnade honom igår natt för att springa iväg till Bittens med Camilla igår kväll, bli stött på av en aspackad blondin som såg ut att vara 16 (First time ever att en tjej gjort något liknande mot mig!) och sen komma hem och lukta rök och alkohol. Vilken tur att jag inte betedde mig lika påverkat som Camilla åtminstone, då antar jag att det hade varit lite drygare för honom. Man vill inte dras med två redlösa tjejer med hårfärgningsmedel och sexskämt i högsta hugg.

Imorgon har vi varit ihop i 2 veckor och stackaren har redan tvingats utstå betydligt mer dramatik än någon annan av mina pojkvänner. (Och ja, då räknar jag med att dumpa Joel och kasta cola på Jonathan.)

Nu ska jag bara hoppa in i duschen och hitta lite roliga tantkläder så bär det av till Älsklings lägenhet igen.


Kommentarer
Postat av: beelz

svar: Inte rädd. Jag var bara inte i form för galenskaperna du spydde ur dig efter nationella prov och under tidiga morgonar >_<

Vänta bara tills jag kommer hem till DIG. Fyfan vad det ska vändas ut och in på skit.

2008-11-22 @ 20:30:03
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

hoppas ni får myyys =)

2008-11-23 @ 00:03:45
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha, men klarar han av allt detta i början så får du ju bekräftelse att han klarar allt iallafall! XD Erkänn, det är din dolda plan - se hur mycket han tål, sen så när det är klarrt kan allt bara gå bra, med solsken och rosor, eh? ;P

2008-11-28 @ 15:21:43
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0