Titta en till lista, om musik - igen! O_O

1.Sätt igång media player eller mobilspelare på slumpvis.
2.Tryck nästa efter varje fråga.
3.Svara på frågorna med hjälp av låt titlarna.



1.Hur mår du idag?
Can't Break Through - Busted

2.Kommer du komma långt i livet?
The Last Song Ever - Secondhand Sernade

3.Hur ser dina vänner på dig?
Jericho - Hilary Duff   - Men WTF??? Hon igen?

4.Kommer du gifta dig?
Erode - Dir En Grey

5.Ditt livs themesong?
Cold Ethyl - Alice Cooper   - Ja där var de tydligen överrens? Men varför en sång om nekrofili? O.o

6.Vad är ditt livs historia?
Two People Fell In Love - Brad Paisley

7.Hur går skolan för dig?
Love Is Strange - Mickey And Sylvia

8.Hur kommer du komma fram i livet?
Vinterfåglar - Loke

9.Hur kommer morgondagen vara?
Love Is Only A Feeling - The Darkness   - Det är något med såna här tester och återanvända svaren @_@

10.Det bästa med dina vänner?
Come Clean - Hilary Duff   - Men nu får hon väl ge sig? Så många låtar med henne KAN jag inte ha

11.Vad finns i lager för nästa vecka?
Think Of Me - Phantom of the Opera

12.Vilken sång beskriver dig mest?
Should've Listened- Nickelback

13.Hur är det med ditt liv?
My Love, My Life - ABBA

14.Vilken låt ska spelas på din begravning?
On My Way - Disney (Björnbröder och ja, låten är på isländska)

15.Hur ser världen på dig?
Check Yes Juliet - We The Kings

16.Kommer du ha ett lyckligt liv?
Caislean Oir - Clannad   - Vänta nu, var inte det här låten från min dödsscen?  >.o

17.Är dina föreldrar generösa mot dig?
May It Be - Enya

18.Har du en djup och mörk hemlighet?
Innocence - Avril Lavigne

19.Brukar folk fantisera om dig?
Perfect Blue Buildings - Counting Crows

20.Hur kan jag göra mig själv glad?
Goodbye To You - Michelle Branch

21.Kommer jag någonsin ha barn?
Devour - Disturbed

22.Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Think For Yourself - The Beatles

23.Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Black Diamond - Stratovarius

24.Vad är några tips till mig?
Total Hate 95 - No Doubt

25.Hur kommer jag bli igenkänd?
Breasts of Steel - Jauvet   - Vill jag veta? XD

26.Din danssång?
Sea Groove - Nickelback

27.Vad är det bästa med livet?
Unfaithful - Rihanna   - NEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0