Titta, jag kan sammanfatta en hel dag!

Fikade med Karin. Hon var nyttig med en matig sallad medans jag tröck ner wienerbröd och söp choklad, som vanligt alltså.
Pojkar och flickor diskuterades före vi kastade oss iväg till bibliotekets trådlösa internet för att titta på Ouran. Dessutom fick jag reda på att min älskade Susanne har smugit bakom min rygg och skaffat en blogg utan att säga något om det! Hur understår hon sig??? Nu är den iallafall genomläst, omtyckt och bloggkollad. Haha you can't fool me!~~

När jag kramat Karins bröst hejdå så drog jag iväg till arbetsförmedlingen för att erkänna hur tragiskt arbetslös jag numera är. De lovade att inte hånskratta allt för högt till mitt CV och gav mig en hel bunt med jobb att söka, allt från 5h/veckan på någon klädaffär i sundsvall jag aldrig hört om till stallhjälp i ett brittiskt tävlingsstall.
Får se om det blir någon ordning på det här snart...

Tog en sväng förbi IB för att beställa arbetsgivarintyg som ska finnas att hämta redan imorgon. Och jag är glad att jag bestämt mig för att sluta! Redan när jag rundade sista gathörnet för att se byggnaden kände jag ångesten byggas upp och jag var tvungen att mantra att jag är inte här för att jobba, det kändes lite fånigt men så är det...

Nu ska jag bara skicka in mina ansökningar till Ams och sen är det senaste GG som gäller!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas det löser sig med jobb snart för dig gumman =) Och skaffa absolut inte ett jobb som får dig att må dåligt! Då kommer jag och slår på dig! 'höttar med fingret'

2008-11-14 @ 13:16:33
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0