Ute i god tid

Det snöar utanför mitt fönster. Idag också, och jag blir snäppet mysgladare för varje gång jag tittar ut.
I ett infall så satte jag mig för att lyssna igenom nedladdade album och hittade en julskiva som följt med en discografi, den kändes ju lite malplacerad att klicka igång i somras så den har legat där och väntat på mig. Men nu jävlar!
Snön faller, visserligen inte stillsamt och vackert/poetiskt, men den faller ändå. Jag har fixat den första julklappen och om vi lyckas genomföra Julkulprojektet så betyder det att jag bara har 4 klappar kvar att fixa ihop.
Jullåtarna är faktiskt riktigt bra trots att en åkte direkt i papperskorgen. Ska kanske slänga in de redan befintliga jullåtarna i mixen? Men samtidigt kanske det blir för mycket för tidigt?
Julstämning har jag iallafall. Fast jag ska släpa iväg mig till arbetsförmedlingen idag för att förtjäna mitt eventuella bidrag om 3 månader.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, jag längtar till jul!!! =D

Fast vi har ingen snö här, och jag är på jättejulhumör, men jag vill ha snö för att riktigt få julstämning! XP

2008-11-21 @ 15:16:08
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0