Where the action is

Kom hem strax efter 7. Vaknade vid halv 10 och läste precis klart på bloggkoll.
Ute har det snöat praktiskt taget hela dagen och nu är det ändå relativt djupt där ute. Jens har åkt runt och sladdat i sin bil halva dagen och nu ska han vara borta och leka militär hela kvällen tills 11tiden. Dumma han som inte är här och gosar med mig eller ens nördar våra serier tillsammans. Inser ni att vi fortfarande inte har tittat på senaste avsnittet av True Blood än? Det kom ju ut i måndags!!!
Nu när jag har roat mig färdigt på internet för ett tag innebär det dessutom att jag måste ta tag i mina löften och skriva ihop ansökningar till 8 olika jobb. Annars får jag inte börja ta emot bidrag för min arbetslöshet om 3 månader.
Som ni hör har jag ett väldigt händelserikt liv. Jag vill vara ute och leka i snön men först måste jag leka vuxen och söka jobb, blärk.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ooh, va du är duktig! Själv har jag 145 inlägg to go! XP

Me too wanna play in the snow! XD Men va du är duktig som tänker prioritera "rätt" och leka vuxen ;)

2008-11-14 @ 23:00:00
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0