Ynk!

Somnade 8 igår. Fram tills klockan 2 vaknade jag iallafall 2, ibland 3, gånger i timmen. När jag vaknade vid två kunde jag inte somna om. Det gjorde för ont, så istället låg jag och tyckte synd om mig tills åtminstone 4.44. Sen vet jag inte, men när klockan börjar ringa 6.13 är det en klen tröst.
Jag vet inte hur många gånger jag väckte Jens men vid 3tiden hade jag så pass ont att jag varken kunde röra mig eller vara tyst så då var han tvungen att gå och hämta ipren åt mig. Jag kände mig så fruktansvärt jobbig som skulle ligga och hålla honom vaken hela natten när jag vet att han faktiskt måste upp tidigt.
Febern försvann vid halv4, helt plötsligt kunde man värma sig på honom igen, istället för att använda honom som svalkande ytor att luta sig mot. Hans normaltemp ligger ändå på 37-38, jämför det med mina 36.6'C så börjar ni få ett hum om hur läskigt det var att han var lika sval som en kylskåpsdörr.
Men det är lugnt, den börjar sakta men säkert att invardera min stcakars kropp igen, tillsammans med nattens värk i huvud, rygg, mage, armar, händer, fötter och stundtals benen.

Ikväll ska jag jobba har jag lovat. Yippika

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men lilla gumman då, ska du behöva bli sjuk nu igen? =/ Inte bra inte! =( krama om

2008-11-04 @ 22:29:18
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0