Always look on the bright side of death...

Jag vet att jag klagar mycket på mitt jobb. Enligt mig själv med all rätta.
Men visst finns det positiva sidor, förutom kaffeautomatens choklad så kan man ju faktiskt prata med de andra slavarna där när man vågar smyga iväg på rast för att dricka chokladen. Här kommer jag alltså nu att bjuda på ett antal IB-citat.

Vi sitter i sofforna och diskuterar analsex.
Jag: Personligen har jag inget emot tanken på att dö som en tredjedels oskuld.
Adina: Men, vad är det då för mening med det???

Jag, Camilla, Sabine och Lill-Lasse diskuterar bröst.
Camilla: Jag har fina bröst.
Jag: Det är sant, de är mycket trevliga. Större än mina också...
Camilla: Men dina är rätt trevliga ändå, fast mina är större. Vad varmt det är här... *tar av sig en tjocktröja till tshirt*
Lill-Lasse *högröd i ansiktet*: Nej! Vad gör du? Det finns ju en webcam här!!!
Sabine: Ja, precis. Ni kan ju inte visa min pojkvän att det finns bröst som är större än mina!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha vilken rolig konversation :) kram

2008-10-15 @ 01:02:20
URL: http://baramaalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0