Det finns ingen gång man behöver mobilen så mycket

som när man inte har den med sig! Det är då man måste få tag på alla för att berätta att mobilen är borta och att man inte kan bli kontaktad.
När jag åkte till Teddy glömde jag mobilen hemma. Jag hade inte heller någon bok att läsa eller några hörlurar till min mp3 som legat hemma och skräpat ända sen jag klev sönder mina gamla.
Förstår ni hur stenådersgammal jag kände mig på bussen ner???
Och nej, jag fick inte sova så länge som jag ville göra mitt på dan, han väckte mig efter två timmar. Sen höll jag mig faktiskt vaken fram tills elva då jag bokstavligt talat dog i hans säng. Han var inte direkt glad på mig, vanligtvis är vi ju uppe till åtminstone 3-4 för att titta på filmer...

När jag skulle hem igår så var pengarna på busskortet slut. Och inte hade jag till biljetten heller, 31:- när jag hade en ensam femma, förstår ni hur glad man blir när den nya busschaffisen då säger att det får duga för den här gången? Så jävla gulligt! Akta dig turken, jag kan ha en ny favoritchaffis in the making!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy fan va sånt där är frustrerande! XP (mobilen)

Fan va snällt gjort, sånt där gör verkligen ens dag! =D (bussen)

2008-10-29 @ 08:59:23
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0