How close is too close?

Det finns vetande och sen finns det onödigt vetande.
Vanligtvis tycker jag om bådadera.
Det finns olika kategorier inom onödigt vetande också. Till exempel finns det teknologiskt onödigt vetande, sexuellt, mat, sport, djur, osv osv...
Vissa kategorier är såklart mer intressanta än andra, till dem hör sexuellt onödigt vetande.
Men ibland blir det för mycket tillochmed för mig. Jag tycker inte det bör räknas som onödigt att veta att grisar har orgasm i 30 minuter, gorillan har den minsta kuken eller att det finns lagar mot att gifta sig som oskuld. Däremot är det klart onödigt för mig att veta att alla mina killkompisar är rörande överrens om att en avsugning är bättre än sex, att killkompis #1 vill bli sugen 2/3 av sexet och har liten kuk. Att killkompis #2 tänder på blodslekar och förnedringssex är också mer än jag vill veta, bondage, dominans och piskor i all ära men när bespottningar och knivar är med i bilden har det gått över iallafall min gräns. #3 berättar gladeligen om hur han sög av en annan kille och har blivit påsatt i röven med en strap-on och den Fjärde skäms inte över att ha haft en trekant med sin kusin samtidigt som Nummer 5 skryter om alla foton han tar under akten.
Varför väljer folk att berätta sånt för mig???
Jag har verkligen inget emot att diskutera, eller skämta om, sex men vissa saker kan de väl hålla för sig själva? Visst kan jag prata rätt ingående om vad jag tycker om och gjort, men aldrig i livet att jag skulle berätta i detalj för mina vänner hur min partner klätt ut mig, kallat mig fula saker och sen attackerat mig med kniv framför en kamera?


Och ja, jag ber om ursäkt för det här inlägget. Var bara tvungen att ventilera någonstans...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0