Lista!!!

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu!

- Har du pussat nummer 2?
Japp

- Vad har du för relation med nummer 20?
Brukade gå i fridykning tillsammans, ages ago, nu är hon mer en kul kompis till en kompis...

- När ska du träffa nummer 30?
Har ingen som helst aning, han har ju flyttat nu dessutom...

- Är nummer 18 söt?
Ja det skulle jag väl säga att hon är :3

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Att han var en flummig person! Nu är jag iofs inte lika säker längre....

- Gillar du nummer 14?
Ja självklart, nicest ass in town <3


- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Japp, 2 gånger tillochmed!

- När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Om en halvtimme kanske, när nu middagen är klar =P

- Är du nära vän med nummer 23?
Nej, inte nära, men visst trivs vi bra ihop

- Har du gått på bio med nummer 4?
  Ja, men inte sen typ högstadiet nu tyvärr.

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Det skulle ju onekligen vara intressant...?

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Varandra... iaf när vi fortfarande pratade med varandra


- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Klart jag skulle! Mer än så!

- Vad har du och nummer 24 för relation?
Far och dotter?

- Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Säga förlåt... Och kräva en och annan förklaring =P

- Vad är det bästa med nummer 8?
Sex on legs och världens vackraste flicka

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Njau, har träffats en gång. Men skulle gärna träffa henne igen ^^


Kommentarer
Postat av: Emelie

Roligt med listor, huh? ;P

Damn dock att jag inte var med på din lista.. Jag ville ju också lista ut vilken som var jag! XP

2008-10-22 @ 17:54:39
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Linnea

Svar: Vi marknadsförde vårt gymnasie-program för åk 9, lagom kul^^

2008-10-22 @ 19:48:41
URL: http://lilleplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0