Ljusa nätter och mörka dar, det vill jag ha

Det blir mörkt tidigare och tidigare, redan vid 4 är det så skumt ute att man måste tända gatlysena för att kunna ha en aning om vart man går. Men igår kväll blev det ljusare. Snön är äntligen här, nu får vi bara se hur länge den stannar kvar?
Var i Sundsvall och åt en sjujävla massa igår, blå kiosken blev invarderad av vår trio som sen rörde sig vidare mot Choclate House där vi satt ett bra tag och fetade oss.
Väl hemma i Härnösand igen så gick vi hem till Susanne där vi kollade på filmerna Breakfastclub och Camp Rock före vi gonade in oss i soffkuddarna till senaste Gossip Girlavsnittet. Förstår ni hur sjukt het Jenny är? Jag höll ju på att få kåtslag när hon kom ut i de lånade kläderna inne på klubben!

Imorgon är det Halloween och jag och Kix vet fortfarande inte vad vi ska göra! Men på lördag så ska de tydligen fira på Gennys här hemma. Det stod visserligen inget om klädsel men det tänker jag ta för givet. Står det Halloween med stora bokstäver över halva affischen så får de räkna med att jag klär ut mig. Om det är där vi hamnar vill säga... Måste försöka komma på hur jag ska göra med sminkningen, mitt teatersmink är ju uråldrigt alternativt slut och jag vill verkligen bli en bra zombienurse!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag hörde att det snöat, låter mysigt :3 Bättre än regn iaf, här regnade det istället igår! XP

Vilken trio var ni på stan? =P Låter som en härlig stadsvisit iaf ^^

Hahaha, så många som blivit besatt av Gossip Girl ni, och jag har aldrig ens sett ett enda avsnitt! =P

Ååååh, jag vill också hitta på nå roligt med vänner imorrn på Halloween, suck... =/ Du och Kix får ha det så roligt iallafall!

2008-10-30 @ 09:05:52
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0