Min och Emelies promenad

Jag och Emelie tog en promenad igår kväll. Eller, jag tog en promenad och hade med mig en kamera som fick vara hennes ögon.

Här ser man vårdkasberget, dit ska vi.

 Hösten är här, och ja, det är samma bäck, bara med eller utan blixt...


Yes! Bara 500m uppförsbacke kvar nu!

 Ok, jag gick inte hela vägen till toppen, men jag är rätt högt upp ändå. Och om man tittar ner på Härnösand så ser det ju faktiskt nästan ut som en stad.

 En snabb vända genom stadsparken på vägen tillbaka.

 Nu har jag gått i nästan 2½ timme och har tagit mig till Jens. Tyvärr är han inte hemma och då måste man ju hitta andra saker att roa sig med...

 Som sagt var... De får skylla sig själva som lämnat dörren öppen!

 Och jag vet att ni har undrat så här kommer äntligen svaret. Så här ser Jens trappuppgång ut.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååh, verkar ju som att det var en mysig höstpromenad iaf, wish I could have been there, enjoying it with you! :3 Men du kände väl av att jag var med dig i sinnet iaf??? =O

Tack för att du tog med dig kameran iaf, som fick agera mina ögon, mycket uppskattat, tihi <3

2008-10-24 @ 11:57:24
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Linnea

Fina bilder :D:D

2008-10-25 @ 14:35:29
URL: http://lilleplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0