Not the sharpest tool in the box...

Jens har en del knäppa funderingar.


Jens: Jag funderar på att klona min kuk i choklad
Jag: Jaha, varför det?
Jens: Kul grej... Om jag gjöt min kuk i choklad, skulle du äta den då?
Jag: Är chokladen god?
Jens: Klart den är!
Jag: Om chokladen är god är väl svaret rätt uppenbart? Det är ju choklad vi pratar om!
Jens: Jag antar att jag får nöja mig med att du suger på min chokladkopia... *djup suck*


Jag går och pratar om bloggar och liknande
Jens: Varför har du aldrig visat mig din blogg?
Jag: Det har jag visst det, jag har visat vissa bilder för dig som jag bara har haft där! Det är bara du som är för anti-allt-vad-bloggar-heter för att lägga det på minnet.
Jens: Har du skrivit något om mig där?
Jag: Jag skriver om mitt liv och med tanke på att du är praktiskt taget den enda jag umgås med just nu så är det väl rätt uppenbart?
Jens: Nej! Tänk om folk tror att jag är korkad eller nåt! Ellis du får inte göra så mot mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0