Nu så

Mina fingrar är stelfrusna och bränner efter den konstanta koppeldragkampen. Jävla otur att ha en så envis hund, dessutom är han starkare än mig. Fast jag väger det dubbla har jag knappt något att sätta emot. Huva! Nu vill jag bara krypa ner under täcket och sova. Men det ska jag inte! Först ska jag leka lite med listor...

Vi börjar med det test med mest uppenbart slutresultat...

( ) Mascara över 100 kr
( ) En plattång
(x) En locktång
( ) Designparfym
( ) Foundation över 200 kr
( ) Ögonfransböjare
( ) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
( ) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
(x) Bodybutter
( ) Bodylotion
( ) Parfym över 300 kr


Du ...
( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder foundation varje dag
( ) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
( ) Använder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
( ) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad


Du har...
( ) Tonat håret
(x) Färgat håret
( ) Hårförlängning
(x) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen


Totalt: 6 - och då har jag inte ens kvar mina hål i varken öron eller ansikte....

0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 Konstgjord behandlad blomma.
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.



Nästa kanske är lite roligare?


A) Ta fram mobilen och gå in på kontakter.
B) Håll nere nedåt knappen, räkna till 5 sen släpp.
C) Skriv vem det blev som svar på frågorna.


Jag heter: Anna   - I andranamn..?
Jag gillar: Christoffer i Göteborg   - Ja, han är en bra vän efter alla dessa år ;P
Jag hatar: Erika   - Nej verkligen inte! =O
Jag är verkligen super kär i: Pappa   - Haha ja självklart?
Snyggast i världen är: Johan   - Nej, han är för normal för mig. Att han är bög gör också det hela lite svårare...
Fulast i världen: LillGrisen  - Neeej!
Äckligast i världen: Linda  - Jaha?
Muppigast i världen: Mattias   - Ehm... nja.... mer dryg..?
Tråkigast i världen: Patrik   - Han är ju snäll iaf ^^;
Jag ska satsa på: Sabine   - Bra att veta, frågan är bara vad hennes pojkvän säger om saken XD
Bästis: Susanne   - Susaaanne! x3
Jag vill ha sex med: Alva   - Hahahahaha!
Jag har en hemlighet med: Bob   - Där hör man?
Jag skäms över: Dansfjollan   - Aldrig i livet! Det är hon som skäms över mig xD


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, så bara för att du inte var med på min lista är inte jag med på din, eller vadå?? XD

2008-10-27 @ 11:31:45
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0