Pappersbloggande från Jens trappuppgång

20:09
Nu pappersbloggar jag igen.
Vid 5 påbörjade jag min och KameraEmelies promenad. Efter att ha fått för mig att det vore roligt med en utmaning så går jag iväg till vårdkasen istället för Smitingen. Visserligen var jag en trött liten mes som bara gick upp till parkeringen och inte hela vägen upp till utkikstornet på toppen som jag först tänkt, men man kan inte få allt här i världen. Nu har jag gått klart för idag tydligen, om inte annat så hävdar min kropp det. Alltså har jag återigen styrt min kosa till Jens lägenhet. Det enda problemet är att han inte är hemma på ytterligare en timme. Och eftersom jag redan tillbringat en timme med att raca mot hissen, prata med han grannar, titta i hissmaskinrummet och spelat spel på mobilen så börjar det ju onekligen kännas lite drygt.
Jag är törstig! Kan han inte komma hem snart och släppa in mig till sitt teskåp?
Och en mjuk sittplats tack. Ibland förstår jag verkligen inte varför folk klagar på stora rumpor, fatta skönt att kunna sitta bekvämt överallt!

20:28
Hans nya granne med hunden är hur söt som helst! Nyss undrade han om han kunde göra något för mig medans jag väntade, typ nåt att dricka eller låna telefonen. Så sött!
Vad som inte är lika sött är att jag måste vänta en halvtimme till på segproppen.

21:10
Enligt egen utsago skulle han ha varit hemma nu.
Gissa vem som "strax" är på väg?
Får se om det stämmer den här gången...

21:30
Tuggummikalorier.
Får man i sig dem på riktigt när man spottar ut det? Ellerhar de räknat ut att det är just 2,4kcal man får i sig via saliven, och att man alltså skulle få i sig mer än de påstår om man faktiskt svalde?
To spit or swallow. That is the question.
Ja, jag sitter fortfarande och väntar på att han ska behaga vara klar med vad han nu gör.

21:55
What do you know. Han ska faktiskt sätta sig i bilen nu.
Klar klockan 6 my ass.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: Tack så mycket! :D

2008-10-24 @ 08:02:48
URL: http://lilleplutt.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha, fy fan va drygt det här låter din stackare! XP Menmen, man kan ju inte få allt här i världen.. XP

2008-10-24 @ 11:50:59
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0