Presentpakt

Jag och Susanne har idag varit och införskaffat presenter åt Märtha. Blir hon inte nöjd så dör jag för vi har verkligen försökt lyckas perfekt med dem.
Dessutom har hon ju bestämt att man inte får ha ens en svart tråd på sig på festen så nu har jag och Susanne bestämt oss för varsin medeltidsklänning att bära istället. Om inte det godkänns så är något fel. Men visst ska det bli kul att se de små estetarna i färger på kläderna! Sen är ju frågan vad man ska ha med sig för musikbidrag... Förra gången så saknades det absolut lite Patrask så det vore kanske inte så fel? Frågan är om man ska slänga in Jauvet med dem isåfall? Loke litar jag på att någon annan kan bidra med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0