Regnet det bara öser ner jag blir våt om både skor och strumpor~~

Ja precis så är det just nu. Inte blir det bättre av att jag glömde mitt paraply hos Jens imorse. Då måste jag ju hitta ett nytt paraply, hur nu det ska gå till?
Kläder i allmänhet att blöta ner före jag blir nerblött kan ju också vara en ide men det är så fruktansvärt skönt att sitta inlindad i handduk i sängen och bara slöskriva med folk via sms och msn... Trots att mobilen just började låta om att det är dags att knata till jobbet. Damn. 12 timmar idag då. Allt för att jag varit en stygg liten flicka och svimmat och legat hemma i sängen istället för att vara där och skriva av deras viktiga papper. Fy skäms på mig alltså.

Fjälljobbet gick i stöpet, men å andra sidan fick de in 120 fler ansökningar än de hade platser så det var kanske inte så oväntat...

Gårdagen var dock riktigt bra! Jag gick på stan och kom hem med internetbanksdosa och 4 mangor, även om jag inte lyckats hitta någon present till Märtha. Så imorgon ska jag och Susanne ge oss ut och leta tillsammans! Gjorde i ordning te och hann läsa ut 3 av 4 böcker före Jens kom och hämtade mig. Hemma hos honom så kollade vi på en massa dåliga komediserier före han blev hungrig nog för middag. Vi drog iväg till kinaresturagen där vi satt och vräkte i oss frityrmixen och efterätten i en dryg timme och sen gick vi hem och kollade på Topmodelfinalen. (Hur fan kunde Whitney vinna???)

Och aouch vad det här inlägget ser ut som en punktlista, men det blir ju lätt så när man skriver bara för att. Hej Madde, välkommen hit!
Nu ska jag leta reda på lite kläder och rusa iväg till jobbet.... Hoppas ni får en bättre dag än mig.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja fy fan för regn ibland, speciellt då man inte har paraply och riskerar att bli sjuk ><' Det har spöregnat som fan här nere två dagar i rad, men idag ser det äntligen ut som att regnet har slutat (klarblå himmel, dock kallt, såhär på morgonkvisten) ;P

Hoppas du får en bra dag ändå älskling, även fast det inte låter som det med tanke på 12 (!) timmars jobb... =/ Make the best out of it! <3

2008-10-02 @ 08:59:31
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack så mycket :) vet inte, kanske läst den sedan mars? :) ett litet tag alltså ;) kolla gärna in min blogg, jag uppdaterar inte alls lika ofta som du, och har inte lika bra inlägg, men aja... du vet ju var jag finns i alla fall :D

kram

2008-10-02 @ 14:13:56
URL: http://weknowthatyouloveus.blogg.se/
Postat av: spiderchick

uj så gott med kinamat!

2008-10-03 @ 17:17:41
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Lisa

hos mej regnar det också :( trist..

2008-10-03 @ 17:39:42
URL: http://lisa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0