Vad ska jag göra?

Jag har gått och kärat ner mig. I helt fel kille. Och allt kommer bli uppfuckat och så många relationer kommer bli påverkade omjag vågar berätta det. Vad kommer hända med alla om jag öppnar käften? Jens kommer itne heller bli så jävla glad, men det kan vi skita i.
Men vad fan tänkte jag med när jag gick och fick en massa jobbiga känslor? Det har ju varit så skönt att bara studsa runt helt utan att blanda in åtminstone mina några känslor sen i våras! Jag måste ju vara dum i huvudet. Sabbat är vad allt kommer att bli.
Fuck.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men älskade lilla vän, vem har du nu gått och kärat ner dig i?? =O Vart fan har jag varit??? O.o' Jag känner mig jättelost nu, och jag ska föreställa din vän... ><' För det här låter ju inte sådär jättebra inte, och jag känner mig bara förvirrad när jag läser, va hemsk jag känner mig... Det var det här jag var rädd för när man åker bort såhär, att allt förändras utan en där hemma, man blir helt utanför och allt fortgår utan en, utan att man hänger med...

2008-10-30 @ 11:13:08
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0