7 days....

Om exakt en vecka så får jag äntligen lön.
Vet ni vad det första jag ska göra för den lönen är?
Jag ska köpa snickers! Jag har haft ett oförklarligt sug efter just den jordnötspackade lilla chokladbiten i 3, kanske tillochmed 4 veckor nu men utan några pengar.
Så nu är det bestämt, när Jens har kört hem mig på morgonen nästa onsdag så ska jag gå direkt till en bankomat och sen kuta hela vägen till närmaste mack och köpa så många snickers jag bara kan för en hundring! Heja heja.
Med siktet inställt på målet kanske jag faktiskt kommer dit också?

Jag funderar på att gå ut och gå men det är typ 5 grader ute och jag orkar inte leta reda på min vinterjacka så vi får se vad som händer....


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan va gott med snickers! XD

2008-09-22 @ 22:40:54
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jävla cp-sida, antingen blir det ingen kommentar alls, eller så blir det två likadana! XO

2008-09-22 @ 22:42:04
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0