Babyblues

Jag hatar barn. Det är verkligen ingen hemlighet. De gör sig i min mening absolut bäst i sagovärldens häxbrygder.
Eller på frukostmackan.

Men om jag nu någon gång skulle vara dum nog att bli gravid och smidig nog att undvika alla ombedda nackskott så skulle det kunna ploppa fram något liknande...




What do you think about my little new baby ohman?
MakeMeBabies.com - What will your baby look like?

Om jag knullar Manson ska jag alltså inte göra abort efteråt, ungen var ju nästan så man kunde titta på den utan att skämmas.


What do you think about my little new baby duffbeer?
MakeMeBabies.com - What will your baby look like?

Ungen skulle ju få fint hår iaf? Men jagvet inte om det gör att det skulle vara värt att sätta på Hilary Duff....


FYI, jag gjorde rätt i att inte skaffa barn med något av mina ex men inte med Johnny Depp, Eddie Murphy eller Jessica Alba skulle det blivit särskilt lätt för ungen....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, att du gjorde makemebabies, I'm chocked! XD



sv: Ja, jag vet att vi enats om att hata bdb, sorry! Men jag tyckte det skulle vara enklare att få koll på alla kort då, och ni vill väl se kort från Belgien och Frankrike??? Besides, nu får du ju två roliga ställen à la Emelie att bevaka ;) Hehehe :3

2008-09-22 @ 22:37:27
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0