Damnit!

Halv 7 började klockan ringa. Jag var pigg men eftersom jag delade säng med en betydligt mer trögväckt Jens så lyckades jag inte ta mig upp. När han väl vaknar tillräckligt för att kliva upp har jag redan börjat somna om. Vi är helt enkelt inte gjorda för att lyckas vakna samstämmigt...
Nu sitter jag här och tycker allmänt synd om mig själv som måste dyka upp till jobbet idag eftersom jag skolkade igår. Detta trots en hals som tar död på mig och en näsa som rinner som en öppen kran. Men vad kan jag göra? Jag har timlön och det här är sista veckan för månaden....

Kommentarer
Postat av: jenny

godmorgon :P

2008-09-23 @ 08:42:24
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Kommer sakna dig som fan också älskling! Vi får se till att höras av så mycket och ofta som möjligt! Jag hoppas det ska gå bra jag med.. ÅH herregud, nervositet! Självklart att du ska komma och hälsa på, börja spara pengar! ;P



Huvaliga för jobb ibland, eh? =/ Hoppas iaf du kan hitta ett annat snart som du trivs med!

2008-09-23 @ 10:44:01
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0