Fanfanfan

Jag hatar för stora fickor. Min mobiltelefon halkade uppenbarligen ut ur min ficka idag när Jens körde hem mig så nu vet jag inte när den kommer tillbaka. Jag har skickat sms till honom och bett att han ser efter, men än så länge har han inte hört av sig...
Jag klarar mig inte utan min mobiltelefon! Jag får ångestattacker och inbillar mig att jag helt plötsligt är ovärderligt viktig så att jättemånga försöker få tag i mig och sen blir skitförbannade när jag inte nås.

Idag var det tänkt att jag och Adina skulle gå till BigBoy tillsammans och fråga efter jobb. Ytterligare en bra orsak att ha min mobiltelefon!
Gud vad jag hoppas att vi får jobb på stående fot. Man mår fan inte bra av IB, särskilt inte vi två som har genomlidit den arbetsplatsen under två jävla år! Ja, jag skäms över att erkänna det men så är fallet.
Om någon söt liten arbetsgivare läser min blogg kan ni väl överväga att anställa mig trots brist på körkort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0