Jag hatar folk som inte talar klarspråk!

Han refererade idag till mig som sin flickvän, utan att verka inse vad han sa. När jag påpekade hans snedsteg så skyllde han det på att vi "låtsas att vi är ett par för att blablabla". Han har döpt om mig från kakmonster till sötnos. Samtidigt pratar han nästan mer om andra tjejer nu än tidigare...
Ändå hävdar han att han inte har några känslor för mig när jag frågar? Jag vet inte vad som händer och har därför ingen som helst aning om vad jag ska göra åt saken. Vad kan jag göra annat än att lita på honom?
Analys någon, för nu är jag lika förvirrad som alltid när något händer i mitt liv?

*EDIT* Nu är jag tydligen uppskriven på gästlistan till hans mammas 50årsfest. Som hans respektive. "Vi kan ju säga som det är - vi är inte ihop men bor tilsammans".
Is this a good time to panic?


Kommentarer
Postat av: beelz

only one way out: Suicide.

2008-09-18 @ 15:37:13
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0