Jobbiga jobb

Tillochmed om man vill steka hamburgare måste man komma dragandes med ett personligt jävla brev. Snart ger jag upp det här med arbetssökande för det är bara att inse och acceptera den hårda sanningen. Jag.Kan.Inte.Skriva.Bra.Jobbansökningar. Punkt.

Vet inte om jag orkar jobba ikväll, efter att ha suttit halvt avsvimmad på jobbet i en timme så bestämde sig Jens för att komma och hämta mig och bädda ner mig framför TVn... Det var nog det absolut bästa under hela gårdagen, nuff said.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: He's a guy, need I say more???

Han säger en sak, men gör något som visar nå helt annat, the opposite in fact, men när man frågar - denial, han förnekar det, men det han gör visar ju clearly att han vill mer.. Suck, killar som inte klarar av att vara ärliga och säga rätt ut vad det tycker , tänker och känner...

2008-09-17 @ 13:44:02
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0