Nostalgi


River, det enda sto jag träffat på som äter nutellamackor.

Jag vill vara i stallet.
Jag vill vara i ett stall mitt i sommaren fyllt av hästar och människor som springer fram och tillbaka med borstar, betsel, hästar, foder och allt vad det är. Jag vill vara på ett ridläger, som när jag var liten.
Jag har fan inte suttit på en hästrygg på 4 månader nu ju!
Kanske var en dålig idé att sluta ändå?


Särskilt när läkarna kommer och berättar för mig att jag är så fet att jag måste börja motionera mer...

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag saknar också stallet, var ett tag sedan jag var där nu! Varför slutade du? Och nutella-mackor??? Matade du henne med nutella-mackor? :D Det var länge sedan sist ellis, hur e läget?

Massor av kramar

/Madde

2008-09-30 @ 16:01:48
Postat av: Ellis

Sv: Madde! Hur hittade du hit? O_O

Slutade för att jag var tvungen att betala själv och då blev det ju lite väl dyrt... Jag matade henne inte med nutellamackor, men det var min matsäck på en långritt och när vi åt så kom hon fram och stack ner mulen i påsen, sen var de slut ;P

Kram!

2008-09-30 @ 16:04:34
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: Emelie

Naaw gumman, jag förstår att du saknar stallet.. Hästmänniska som du är =/ Skulle jag kunna fixa en egen häst åt dig (och åt mig, först ta bort den idiotiska allergin!) skulle jag det, de vet du ;P (L)



Va, vadå läkarna säger du är fet??? O.o' Vad är det för nånsens, spinken du?? XP

2008-09-30 @ 17:35:52
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Madde

Hittade din blogg via SJ, så jag har läst den ganska länge ;D Härligt att du uppdaterar den så ofta, så man har ngt att läsa om dagarna :D

Kramkram

2008-10-01 @ 15:34:13
Postat av: Ellis

Madde: Haha, hur länge då ungefär? O.o

Allt bra med dig?

Kram

2008-10-02 @ 07:55:48
URL: http://sikorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0