Simma???

På något vis har jag tydligen blivit övertalad till att gå och simma regelbundet med Susanne. Hur gick det till? Inte det att jag har något emot att vara i vatten och jag har verkligen ingenting emot Susanne, men faktum kvarstår. Hur gick det till när jag blev övertalad till att börja röra mig regelbundet???
I övrigt har hon och jag paktat om att nästa helg, eller möjligtvis under veckan, titta på 3 filmer som vi hittade igår när vi flummade bland alla trailers youtube har att erbjuda. Zombie Strippers, Teeth och Lilla Sjöjungfrun 3. Det här kommer bli asbra!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ska du simma??? =O Fan va kul, jag vill också! Får hitta nå ställe där nere jag istället... Hum hum...



Visst är det hemskt att jag ska åka snart??? Sheet! =O Tack älskling, klart jag ska ha kul x3 Men sakna dig, det kommer jag verkligen göra!

2008-09-22 @ 22:39:06
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0