Självömkan

Om en timme ska jag gå till jobbet. Jag vill inte!
Idag ska jag tydligen vara där i 12 timmar, vilket innebär att eftersom jag inte har några pengar att göra av med så kommer jag inte att få äta under hela dagen. I och för sig så spelar det inte särskilt stor roll när man mår som jag mår idag. Halsen uppmuntrar självmord och magen hotar att vända sig utochin när som helst. Inte blir det bättre av att huvudet är som det är och ska delta i det roliga med att ta med sig lite yrsel till knytkalaset i min kropp.
Yes. Jobba i 12 timmar, here I come!
Rädda mig?

Jens har bestämt sig för attt bjuda mig på Wall-E på fredag. Det är verkligen inte det att jag inte vill se filmen, men jag får så sjukt dåligt samvete av att aldrig få vara den som betalar för något - ätbara saker, påhitt, något alls! Det enda jag har fått bjuda honom på under de månader vi umgåtts är ett läkerolpaket och x antal kladdkakor... Jag, snyltare? Neeejdå...

Nu ska jag läsa era bloggar och supa te i hopp om bättre tider...

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: jag vet inte, kan vara, hon och jag har spekulerat i det där vi också, men fan om det är det, för jag ska ju åka snart! =O fy faan..

2008-09-03 @ 11:26:09
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Äh fy fan, låter inte som en så bra dag det där inte.. =/

2008-09-03 @ 11:29:26
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0