Söndag

Jag blev så otroligt bortskämd att jag inte visste om jag skulle bli smickrad eller skrämd.
Jag kom dit och vi nördade lite anime. Han höll om mig tills vi båda somnade. Han bjöd mig på resturangmiddag (marinerad fläskfile med ugnsgratinerat potatismos, himmelsk bearniesås och en god sallad) och när vi kom hem lät han mig göra chokladbollssmet som avnjöts med ett helt paket mjölk framför Bridget Jones 2.

Ibland undrar jag om det verkligen är sant att det fortfarande inte finns några känslor inblandade.




Och ändå grät jag mig till sömns?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter mysigt, och jo, man börjar ju fundera över det där med känslor inblandat... För come on, vad ser det ut som/verkar vara egentligen?.. Seriöst, det här är lite förvirrande på ett sätt... Du förstår väl vad jag menar?...

Grät? =O

2008-09-15 @ 17:20:03
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Märtha

visst är det teddy du beskriver eller är det någon annan? jag vill också smaka på ugnsgratinerat potatismos!!! gör det åt mig, snälla? ^^

2008-09-15 @ 19:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0