Vänner i vått och torrt?

Jag är en tråkig människa, jag kommer nu skriva om vad som utspelade sig i mina MSNfönster. Igår!

Av någon anledning kommer sex alltid på tal när jag pratar med mina killkompisar. Fråga mig inte varför, men igår satt jag och Teddy och beklagade oss om vem som hade sex för längst tid sen. I ett annat fönster satt Pyro och jag och gjorde exakt samma sak. Det slutade med att de hatade mig och kallade mig för bortskämd nymfoman... Förtjänade jag verkligen det?

Teddy: Det var evigheter sen!
Jag: Jag vet! Jag har fått alldeles för lite sex på senaste tiden. När hade du sex senast?
Teddy: När jag var ihop med Ramona, det suger att vara singel! Du hade nyligare va?
Jag: Jo lite nyligare... Men jag får fortfarande inte tillräckligt mycket!
Teddy: När var senast för dig då?
Jag: 3 timmar sen....
Teddy hatar mig.

Jag: Jag behöver sex.
Pyro: Nymfo.
Jag: Men det är alldeles för lite sex i mitt liv just nu!
Pyro: Stackars Ellis, själv hade man ju sex i förrgår.
Jag: Heh.. 4 timmar sen här. Men det är fortfarande för glest emellan!
Pyro: Nymfo. Jag hatar dig.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahaha!!! XD



sv: Ja, jag är inte världens piggaste, men klart jag orkar träffa dig! Det blir inte direkt en krogrunda utan snarare en mysig hemmakväll eller så, men alltså, det blir jävligt kul tror jag! ;) Jag har ju mest suttit på ändan nu när jag varit sjuk, fatt va less jag är på det!!!



sv: Hehehe, inte jag heller ;) Jo, sant, men penseln tror jag skulle vara jävligt kul ändå! XD Och jag tycker den låter godare på smaken än pennorna.. ^_^

2008-09-10 @ 18:31:25
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha, ja det var då en annorluna tanke. själv så tkr jag att jag inte är lik henne.. men vem vet

2008-09-10 @ 21:10:54
URL: http://minigrisarna.blogg.se/
Postat av: beelz

sv: stfu, kaxpelle.

2008-09-11 @ 19:46:34
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: jannica

hoppas du får en bra fredag , vad har du för planer för dagen?

2008-09-12 @ 12:28:07
URL: http://blondinh.blogg.se/
Postat av: Märtha

öh.. vem hade du sex med då? bortskämda svin;) om de vore så väl i mitt liv.

2008-09-15 @ 19:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0