Crap

Klockan 8 imorse lät mobilen.
WTF? Jag skulle ju inte göra något särskilt idag.
Jaha, jag ska på möte om en timme.
Fan vad trött jag är, ring igen om en halvtimme.

Halv 9 hörde jag något oväsen igen. Jag som sov så gott, vad är det här?
Mötet, javisst ja. En kvart till bara för att veta när jag ska gå.
Sträcker på mig och försöker vakna. Blir helt utmattad efter att ha vecklat ut mig ur fosterställningen och somnar om på Jens axel.

20 i 9 vaknade jag igen och var helt utmattad fortfarande. Men mötet är ju viktigt. Idag skulle vi ju dessutom försköna allas CVn, sånt är praktiskt.

Vaknar av att mobilen ringer kvart i 9.

Hamnar i världen mellan sömn och vaka när Jens puffar på mig om att jag måste gå. Det är ju faktiskt viktiga grejer.

Tittar på klockan 08:53. Om jag bara blir lite sen och säger att jag försov mig? Jens sätter igång TVn på högljudda Discoveryprogram men jag är för trött för att ens vända mig till andra sidan.

Vaknar kvart i elva när han pratar telefon.

Man kan inte lyckas varje gång?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, din lilla sopa! XD

Och här har man själv varit uppe sen kvart över sju, nä huva va orättvist =P

2009-04-02 @ 14:52:43
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0