Ingen rast och ingen ro

Jens balkong är äntligen ren. Han är väldigt stolt ast han hatade mig intensivt någon timme igår när jag tjatade honom fram till slutspurten.
Före

Efter

See the difference?

Efter att jag fått min vilja om balkongstädningen igenom fick han äntligen ha sitt roliga med att byta från vinter till sommardäck på bilen. Den pojken har inte riktigt förstått det där med att det inte är roligt att varken städa eller hålla på med bilar, men ibland måste det göras. Även om det bara är lag på det sistnämnda...
Däckbytet firades med en resa ner till Birsta där jag och Alex pratade oss igenom Biltema, som har väldigt få bilrelaterade saker när allt kommer omkring. Jens köpte ett nytt duschdraperi som jag helt glömt bort i morse och jag fick äntligen lägga vantarna på den finprickiga klänningen.



Kvällen avslutades med tacos och ordentligt matkoma efter att jag personligen ätit upp hälften av den mat som var tänkt åt 4 personer.... Matmesar.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nice done hunnybunny, vilken skillnad ;) Bra kämpat! XD (Dock kan jag inte klicka upp bilderna större, så man ser inte så bra O.o)

Snyggt duschdraperi, hahaha! XD Och jag längtar tills jag får se dig i den söta klänningen _

2009-04-27 @ 00:10:56
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0