Jag har tråkigt

Visste ni att jag har extremt fula fötter?
Det är sant, jag lovar. Ska dock skona er från hemsk närbilder. For now...

Jag skrämmer mig själv. Helt plötsligt blir jag upprörd när jag ser hur stökigt köket här hemma bli av att jag är borta en dag och jag kan inte sluta stirra hatiskt på dammet under mitt hörnskåp på andra sidan rummet. Jag behöver ett jobb och det snart, annars kommer jag sluta som någon läskig manisk hemmafru. Jag föredrar min bohemiska röra med tid över för sex och annat viktigt.

Borde jag fixa en ny mailadress bara för att få komma tillbaka till YouTube? Jag pendlar fram och tillbaka just nu...

På något sätt glömde jag att det var tisdag i tisdags. Ska åtgärda det snart. Äntligen. Emelie och Mistress vet vad jag menar.

Jag kanske borde sälja min gamla ryktlåda på blocket ändå. Mer pengar åt mig och ett snubbelmoment mindre på mitt golv.

Är sommarens glassar här än förresten? Insåg nyss att jag glömt att kolla ordentligt när jag har vistats i affärer....

Jag kanske borde hitta en lista att göra istället för det här, känns roligare att skriva såna. Eller så kanske jag bara ska lära mig att inte blogga när jag verkligen itne har något att blogga om?

Visste ni att de säljer Ramlösa i sexpack?

Det är för övrigt fruktansvärt lönlöst att försöka laga en BH med hjälp av nagellack. Jag har penslat som fan halva förmiddagen.

Kommentarer
Postat av: Karin

Sv:

Alltså.. Maten smakar inget och är oftast vidrig. Vegetariska buffén känns som att alla grönsakerna har legat framme hela veckan och t.ex. pastagratängen är en mix av olika rester (y)

2009-04-24 @ 09:56:43
URL: http://polynome.blogg.se/
Postat av: Daniel

Har du verkligen SÅÅÅ äckliga fötter?

2009-04-24 @ 12:00:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, ja huvaliga, kan inte vara lätt med för mycket fritid egentligen =P

2009-04-27 @ 00:37:16
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0