Jag har tråkigt.

Varje gång jag ser chiquitas reklam för deras smoothies så vill jag verkligen ha en! Nu direkt! Mest för att alla frukter är så otroligt goda.
Ändå vet jag att smoothies aldrig varit min grej. Antingen så stoppar man i sig frukterna som används i form av en mumsig fruktsallad eller så får man en riktigt "smooth" dryck genom att vispa ihop en milkshake. Men ändå blir jag frestad när jag ser den tillverkas på TVskärmen framför mig.
När jag, Jens och Susanne besökte coop idag så hade de några flaskor smoothie som hade kort datum kvar och alltså såldes av för 10 kronor. Jag slog till på hallon-granatäpple. En sån kombination kan väl inte vara fel, och särskilt emd en så frestande reklam?
En slick på insidan av locket. Det smakar lite konstigt men vi skyller på att locket är plast.
En liten feg klunk. Det är något som är fel med den här smaken.
En konstaterande klunk. Jodå, inte smakar det av hallon och granatäpple, större delen av drycken är bananpure, druvjuice och apelsinjuice avslöjar innehållsförteckningen.
Det är bara att inse, jag förstår mig inte på smoothiekulturen. Häftigt, snart har jag säkert 20 saker på min lista över saker jag inte äter!

On another note så erkännde Jens imorse att han drömmer mardrömmar om mig. Inatt hade jag begravt honom levande och han vaknade skräckslagen med huvudet under täcket och en jag som klängde mig fast och buffades i sömnen med ett hånleende på läpparna. Är jag verkligen så ond att han måste frukta sådana handlingar inför vittnen?

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Tack, det är Tiiara som har fixat designen till mig. www.tiiara.blogg.se

2009-04-06 @ 06:25:42
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Haha, om det var någon jag tänkte skulle fatta min humor så var det du! XD Jag tyckte painpizza var hilarious! XD



Jag tycker smoothie är jättegott, men inte då man köper de på flaska =P Den ska tillverkas "färsk", mitt framför ögonen på mig, hehe ^^ Som sittandes vid en poolbar i USA, mmm ^^

2009-04-06 @ 08:59:52
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0