Jens glömde balkongdörren öppen och jag fryser

Gratiis till Mistress som fyller 17 idag!
Grattis till Camilla som klarade teoriprovet imorse!
Välkommen hem Emelie!


Vi åkte ner och hälsade på Susanne i Hudik idag. Efter många om och men hittade vi fram till henne och drog ut på äventyr i den glada staden. Butiker besöktes och efter viss lycka på leksaksaffären gick jag därifrån med en karta glittriga tatueringar föreställande vackra ödlor och grodor. Susanne blev olyckligt kär i sitt stjärnteckens avbild för 1500 men tröstade sig med Kingdom Hearts II från samma affär som erbjöd mig Oliver & Gänget för 29 kronor... Jens hittade däremot dagens dyraste leksaker i någon suspekt källaraffär där han omedvetet prutade ner sig tre svärd för priset av två. Efter att ha osäkrat stadens gator med våra überskillade svärdsmoves på väg till bilen drog vi vidare till dollarstore som inte alls var så häftigt som han utlovat, men jag ska inte klaga för jag hittade en läskigt fin slips för ingenting.

Imorgon bär det av ner till Sundsvall för att leka berusade pirater halva natten.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Woho, tack tack! =D I'm home, tjiho! XD

2009-05-01 @ 13:35:16
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0