Nightmare Revisited

Kunde inte få ner soundtracket till Nightmare Before Christmas, alla donationer mottages tacksamt, men idag fick jag istället ner albumet där massa olika artister har spelat in låtarna. Men efter några timmars musikalisk njutning tyckte mamma att det fick räcka med musik som gjorde sig bättre under halloween och jul nu när det ändå var påsk.
Hon lyckades idag bli ivägtjatad för att köpa ut min klänning men nu hade de bara ett exemplar kvar i storleken under och jag tänker inte prova storleken jag hade när jag var 12, oavsett resultat skulle det såra mitt ego alldeles för mycket. Får helt enkelt hoppas på att de köper in fler lagom tills att pengarna trillar in på kontot. Fat chance, men hoppet är det sista som överger en förälskad Ellis.
Jens såg glad ut över påskägget också, trots att kakorna inte är lika färska som när jag bakade och lade ner dem igår. Inte supertorra eller så men inte samma munsmältande kvaliteér längre.
Han och pappa satt också vid matbordet och satte extra press på mig och den där förbannade rosa plastbiten. Jag orkar inte! Kan inte någon bara se till att hela landet har samma kollektivtrafik och sen har jag ett rikstäckande åkkort? Grymt mycket mer praktiskt. Billigare än bensin också.
Nu ska jag, ytterst motvilligt, sätta mig och plugga teori igen. Önska mig lycka till med att fortsätta vara vaken?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag hoppas på att de får in klänningen i rätt storlek snart iallafall gumman! <3

Haha, det kommer gå bra det där sötnos! Bara plugga plugga plugga, sen när du fixat det tänk va härligt det kommer kännas att hålla i den där rosa plastbiten ;)

2009-04-12 @ 00:16:14
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0