Alltid som mörkast före gryningen?

Fick just ett samtal från nån tjej på Manpower. Det är tydligen inte helt kört än, i början av nästa vecka ska de höra av sig med besked om jag fick jobbet eller inte och på henne lät det nästan som att det skulle bli ett "ja".  Trots att jag sökte jobb som kundtjänst och sa att det jag var mest stolt över var min kladdkaka.... Undrens tid kanske inte är förbi?
Om det blir ett nej har jag iallafall studierna och enligt sista antagningen kom jag in på förstahandsvalet istället för andrahand som jag först fått höra.
Dessutom ska Maud höra av sig om ett möte snart också, bara för att jag ska få läsa igenom hennes rapport om hur jag skött mig (snälla söta rara ljug lite i den) och för att få ut mina sista bidragspengar, typ 1½ eller kanske 2½ månad, förstod inte riktigt vilket det var som skulle gälla. Pengar ska jag få iallafall.
Tänk, i höst kanske jag inte lever för mina 70+ bloggar på bloglovin och snyltar från sparkontot för att ladda telefonen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Way, hoppas på jobb för dig! ;)

2009-08-15 @ 12:04:40
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0