Första listan på evigheter!

Snodd från Emelie.

12 HAR DU:
* Ett förhållande: Ja
* En bästa vän: Jepp
* Dejtat en av dina bästa kompisar: Inte dejtat nej...
* Blivit kär vid första ögonkastet: Nej, snarare attraherad vid första ögonkastet
* Kysst någon och sedan ångrat dig: Mjovars, det är inte alla som fattat hur en bra kyss ska gå till. Eller blir knäppa efteråt.
* Några smycken som kostat över 1000 kr: Haha nej verkligen inte.
* Några husdjur: Nej inte nu när jag flyttat ifrån Assar.
* Hamnat på polisstation: Nej inte än.

11 DAGENS:
* Klädsel: Jeans och döskalletröjan.
* Hår: Tråkigt som vanligt.
* Låt: Do You Want To Date My Avatar - The Guild
* Vill ha: Motivation och pengar!
* Sjukaste: Jens har hostat värre än både mig och Susanne
* Saknad: Badkamrat
* Köp: Nada
* Godis: Jordgubbar
* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? Wow, min mage är platt idag!

10 FÖRSTA:
* Bästa kompis: Moa även om jag hört rykten om att jag hade nån Mattias i Umeå men det man inte minns räknas inte.
* Husdjur: Hunden Nilsson
* Semester: Tydligen var de på cykelsemester på gotland under min första sommar. Inga minnen dock =P
* Jobb: Sommarjobb som gåflicka, never again!
* Köpta skiva: Haha oj, ska jag komma ihåg det? Vet att jag köpte Britney Spears - Oops I did it again när jag var typ 11?
* Piercing: Öronen
* Konsert: Alice Cooper sommaren före gymnasiet!

10 SENASTE:
* Personen som ringde dig: Susanne
* Personen som du ringde: Mistress igen
*Personen du sa 'jag älskar dig' till: Jens
* Bilfärd: Vi hamnade på Birsta igår
* Filmen du såg: Coyote Ugly, mest för bardansandets skull...
* Gången du grät: Idag när jag kollade på videon till Avrils When You're Gone. Jag är fjollig, jag vet.  
* Måltiden: Scones med marmelad och varm choklad.


9 SKULLE DU:
* Våga hoppa fallskärm: I would love to!
* Våga hoppa bungyjump: Absolut! Skulle säkert kissa på mig av nerver men har man vittnen kan man inte backa ur!
* Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Klart som fan. Tatueringar är skitsexigt!
* Kalla dig själv lycklig: Mjovars
* Hellre ta bilden än vara med på den: JA!!!
* Kunna gråta över en kille: Inte omöjligt
* Kunna gråta över en tjej: Kanske det
* Ljuga för någon: Inte utan skuldkänslor
* Kunna springa 50mil: Haha springa sammanlagt 50 mil på nån månad kanske.


8 VAD:
* Gör du just nu: Går igenom dagens bloggskörd.
* Ska du göra imorgon: Fortsätta försöka få Jens att packa upp sina infernaliska lådor.
* Säger du till dig själv när allt känns svårt: Vill inte! Vill inte! Vill inte! Det måste lösa sig på nåt sätt.
* Har du med dig in på bion: Tysta kompisar med bra humor!
* Är det för färg på dina byxor: Blå
* Är det för väder hos dig just nu: Kyligare nu än under dagen. Mörkt.
* Skulle du göra om du vann på lotto: Bli glad och förvånad. Vad vinner jag?


7 BLANDAT:

* Är du blyg inför det motsatta könet: Inte blygare än inför tjejer, antagligen värre för tjejer?
* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Det är lika hemligt som hemligheterna som skulle berättats ;)
* Luvtröjor: Mysigast ever!
* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: Vill fortfarande ha hål i öron och ögonbryn men min kropp vägrar ju tillåta piercings... Tatueringar är hett så klart jag vill ha, vet bara inte vad och vart än.
* Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Som regel drar jag mig till pojkarna men stannar hos flickorna...

4 VAL:
* Solnedgång eller soluppgång: Båda! Men man ser ju fler solnedgångar än soluppgångar...
* Sommar eller vinter: Trivs med sommar just nu men den egentliga favoriten är höst.
* Vilken ålder har varit bäst hittills: 16 var faktiskt rätt kul. 19 också. Dags att se fram emot 22?
* Sova på sida, mage eller rygg: Sida


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tjiho, en lista att läsa ;P

2009-08-20 @ 12:03:57
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0