Kixileinen

Det första jag ser när jag vaknar är att jag tio minuter tidigare fått ett sms från Kix om att hon är påväg, hinner bokstavligt talat bara svara ok och gå på toa före det ringer på dörren. Men frukostsällskap är alltid trevligt.
Massa mysprat och youtubegarv före vi bestämde oss för kladdkaka. Utan ägg. Snabb promenad till hemköp och sen är vi igång på riktigt. Och den blev god! Verkligen helt underbart krämig, ich bin sehr froh.
Packade upp lådorna i köket gjorde vi också före vi återfann oss i fåtöljerna och nya samtal.
Tyvärr följde hon inte med när jag, Jens och Sven drog vidare till Birsta men man kan inte få allt antar jag....


Och manpower ringde. No job. Deras förklaring var att de räknat med ca 100 sökande och fått det tredubbla.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul med spontanbesök sådär ^^ Birsta är trevligt =)Nedrigt med jobbet bara =/

2009-08-19 @ 15:19:11
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Jennie tyckte också att de var riktigt roliga, hehe ;D

På glassmagasinet tog jag samma som Jennie, för det lät så gott XD - Saltlakris, dajm och mint ^^

Och ja, förhoppningsvis tar jag mig dit nästa år också ;D

2009-08-19 @ 15:22:05
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0