Öhm...

Jag borde skriva något. Vet bara inte vad.
Festen var lyckad och nu vet jag vad som krävs för att man ska känna av tequilashottar, om man nu itne tar is direkt efteråt och blir illamående, man ska leka rövkrok. Finns inget så simpelt som att bli handlöst runtsnurrad i mörkret efter lite alkohol för att få igång en fylla.
Skorna stannar. Men det tar nog ett tag innan jag vågar ha de på mig på riktigt så som jag stapplar. Flickorna Emelie fick leda mig fram och tillbaka i lägenheten och försöka få mig att fatta hur man går. kändes lagom lame men när alla andra fick prova skorna och var lika dåliga så kändes det lite bättre. Övning ger färdighet som sagt!
Ronja, ni vet grannen som inte vet när det är dags att dra, var sitt vanliga hintimmuna jag och fattade inte att hon skulle gå trots att alla andra rört sig hemåt och sundsvallarna hade krupit ner och lagt sig inne i vardagsrummet. När jag väcktes för fjärde gången var det en jävla tur att det fanns folk mellan mig och dörren så att jag inte kunde slänga ut flickan med huvudet först...
Vaknade vid 8 och började småplocka och diska med Anette före sconesbaket drog igång.

Märthas ring försvann så hon stannade kvar och letade men utan resultat. Jag har lovat att fortsätta leta åt henne senare.
Efter ett tag dök Kix upp och efter nån timmes snackande här bestämde vi att det är enklare med tjejsnack utan pojkar i närheten, alltså åkte vi hem till henne och tittade på när hennes familj åt surströmming.

Ja, det var ungefär min helg det.

Imorgon börjar jag skolan. Känns rätt absurdt men det blir nog bra ändå.

Hoppas Jens städar toaletten snart så att den kan sluta stinka magsyra...

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Sorry hunny, såg inte att jag skrivit fel namn, klart jag vet att det var du på bilden =P

2009-08-30 @ 18:21:52
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jo, det var en väldigt trevlig fest som sagt =)

Surt på ringen dock =/ Och ja, Ronja var jävligt störande >_<

2009-08-30 @ 18:24:50
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0