Statens Järnvägar och Sablans Järnspikar

Same shit different name liksom.
Igår bokade jag mina tågbiljetter till och från Stephen Lynch. Jag bokade, jag betalde, jag fick betalningskvitto och jag fick ett felmeddelande om biljetterna.
Alltså sitter jag nu här 800 kronor fattigare och utan biljetter, de är dessutom så förjävliga att de inte svarar på sin förbannade servicetelefon.
Vad gör man nu?

Hittade iallafall alla viktiga papper inför skolstarten. Och enligt det andra antagningsbeskedet så visade det sig att jag gjorde rätt i att behålla reservplatsen för nu får jag läsa med humanitär inriktning istället för data. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy sjutton va drygt alltså! XO

Grattis till antagningen gumman! =D

2009-08-15 @ 12:06:43
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0