Underbara finaste Mistress älskling eller Älsklings fästman

Imorgon har vi inflyttningsfest i vårat lådfort. Eller, det var ett lådfort när jag åkte till Stockholm i lördags. När jag kom hem var det halverat men rätt lådigt ändå. Jens är så fin.

Men nu.
Nu ser man en hel lägenhet. Och den är nästan så fin som när vi fick nycklarna. Allt tack vare Jonathan. He is awesome. Älskling är det lugnt att jag är lite kär i honom i några veckor nu?
Och Mistress, det är ingen fara. Han ser bara skräckslagen ut och skratar nervöst varje gång jag säger nåt liknande.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, ska bli spännande att se skillanden imorrn sen sist jag var där ;D

Och ja, man blir vberkligen grymt glad då folk hjälper till sådär! =D

2009-08-28 @ 00:11:16
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: älskling<3

helt okej om du är lite småkär i jonathan :p

Varför tror du han är min förlovade för? ^^;

2009-08-28 @ 07:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0