Fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck

Så många Fuck får det plats i en rubrik. Om någon undrade.

Jag har varit vaken sen 7. Skrivit ner lite kladdiga anteckningar i ett worddokument som tankestöd inför tentan. Ätit 2 mackor och druckit lika många glas oboy. Grattat Teddy som fyller år. Fått sötsms från Finast. Försökt lugna ner mig med ett avsnitt Ally McBeal, bölat till sagda avsnitt. Nu sitter jag här. Om 15 minuter läggs tentan upp och sen sätter panikångesten igång. Just nu har jag bara ont i magen. Önska mig lycka till?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Huvaliga va jobbig känsla, väntan på tentan! Lycka till sötnos! <3

2009-12-14 @ 12:24:13
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0