I'm so screwed

Julafton om 11 dagar. Knappt påbörjat klapparna.
Nyårsafton om 18 dagar. Ingen aning om något förutom att jag ska vara nyktrare än ifjol.
Deadline om 5 timmar och 57 minuter. Tycker allt jag läser babblar på utan att säga det de sagt att vi ska läsa om.
Jag borde vara sönderstressad med panikångest över det mesta. Istället sitter jag helt apatisk och inser att jag faktiskt inte får ut något av att läsa idag. Julstressen rör mig inte i ryggen. Vadå jul? Det är ju knappt minusgrader ute. Nyår? Evigheter tills dess! Inlämnat ikväll? So what? Så inte bra på så många sätt. Jag måste bort från den här hålan och bort från den här skitlinjen. Beelz, hostar du om jag drar ner till 08land och knackar dörr efter jobb nån dag? Kan försöka snylta mig upp till Ume och knacka dörr där också när allt kommer omkring, där finns det 3 mer eller mindre kompisar som pluggar, nån dag borde de väl kunna undvara en kvadratmeter för mig att rulla ihop mig på?
Mitt största problem är ändå inte vad jag ska göra, jag vet både vad jag ska, måste och borde göra. Mitt största problem just nu är att göra nåt alls.

Kommentarer
Postat av: Thorssa

:(

2009-12-13 @ 19:01:08
URL: http://thorssa.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hmm, tror inte modern skulle digga att vi byter säng i så långa perioder, tyvärr.

Men du skulle ju kunna bo hos farsan ^^ där finns mycket plats. Å andra sidan går knappt bussarna där så frågan e hur du ska ta dig runt....

2009-12-13 @ 20:22:50
Postat av: Emelie

Jag påbörjade julshoppingen i lördags, känner mig ganska stolt faktiskt ^^ Resten fixar jag på fredag ;P Men känns stört att det är jul om bara 10 dagar alltså O.o'

Hoppas det löser sig för dig iaf gumman, förstår att du är less.. Inte kul att känna sådär inte =(

2009-12-14 @ 12:32:32
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0