Min pojkvän är bäst i världen

Jag medger, jag är jättedålig på att önska mig något konkret från kompisar. Det blir typ alltid samma önskan: Något fulknäppt eller matrelaterat. Den här julen tror jag att det slogs rekord i lyckad tolkning av den önskan. Titta vad jag fick av Thorssa:

Godis, tåstrumpor, en bok med konstiga frågor (och svaren), en fluffig halsduk, grodöronmuffar (fast han avskyr öronmuffar) och en tröja jag av nån anledning inte köpte när jag hälsade på honom i oktober. Hur fin är han inte?

Oh, visst ja. Han gav mig den här boken också, men den överlämnades inte inför föräldrarna...


Förstår ni hur bäst min pojkvän är? Förstår ni hur elakt snål jag kände mig när jag bara gav honom en bok?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Naw, va sött! :3

2009-12-28 @ 19:15:39
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Fan vad gullig pojkvän du har :D <3

kan förstå att han inte gav dig boken inför föräldrarna, haha!

2009-12-30 @ 21:40:19
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0