Tillbaka

Fan vad kul det var med spinning! Jag trodde fan inte jag skulle tycka det var så kul men instruktören var jättegullig mot oss och själva cyklandet var också rätt kul när man hade Funky Town eller I can't stop this feeling dånande över huvudet.
Varför instruktören var så gullig? Han såg genast att jag och Susanne var nya så han ställde in våra cyklar åt oss utan att vi ens behövde be om hjälp, han delade ut handdukar till alla som inte hade med sig egna och efter halva passet gick han runt och frågade om folk ville att han skulle fylla på vattenflaskorna. Dessutom kom han rätt ofta bak till oss för att säga att vi var duktiga som hängde med i tempot och fråga om det gick bra. Hur söt som helst!
Kvällens underhållning var dock en av de andra deltagarna. I mitten av rummet fanns det en liten man i röda cykelbyxor. Och när han cyklade så rörde hans ben sig lika snabbt som ... Snobbens ben när han dansar i den tecknade serien. Och det är snabbt vill jag lova! Jag och Susanne försökte hela tiden att titta bort från honom för att inte skratta men det var lättare sagt än gjort när alla cyklar i rummet vette åt hans håll.

Nu är jag hemma igen och efter ett telefonsamtal med Finaste så har jag återigen satt mig med skitboken. Och nickat till 4 gånger hittills. Heja mig, det här kommer att gå skitbra.

Kommentarer
Postat av: Mistress

Ja, det var verkligen kul på spinningen <3

2009-12-12 @ 23:21:46
Postat av: Emelie

Va roligt att du tyckte det var kul! =D Jag sa ju att spinning är kul ;)

2009-12-14 @ 12:23:27
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0